شناسه خبر: 534810
شنبه 6 تیر 1405 18:55
به گزارش شبکه خبری تعاون، وزیران کشور ایران و پاکستان درباره همکاریهای دو جانبه گفتگو و تبادل نظر کردند. اسکندر مومنی وزیر کشورمان در دیدار محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان از نقش سازنده اسلامآباد در پیگیری برقراری صلح و آرامش در منطقه قدردانی کرد.
مومنی گفت: روابط ایران و پاکستان در همه حوزهها به ویژه در موضوعات امنیتی، اقتصادی، تجاری و تبادلات گذرگاههای مرزی رو به گسترش است. نقوی هم، گسترش روابط سیاسی و امنیتی دو کشور را ضروری دانست.
وزیران کشور ایران و پاکستان همچنین درباره راههای گسترش روابط مرزی تبادل نظر کردند. وزیر کشور پاکستان ظهر امروز با استقبال آقای پورجمشیدیان، قائم مقام وزیر کشور وارد تهران شد. این دومین سفر آقای نقوی به کشورمان در یک هفته اخیر است.