به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، محمد احمدی در این مراسم گفت: «معیار انتخاب مدیران جدید، ایجاد یک تیم منسجم، همراه و متخصصِ برخاسته از درون شبکه پستی است.»
وی با اشاره به اینکه توسعه، زمانی از دل شبکه بر میخیزد که با تکیه بر توان داخلی شکل گرفته باشد، افزود: «هر موفقیتی در گرو کار تیمی است و رمز موفقیت تیم، همدلی، احترام به تصمیم جمعی و استفاده از تمام توان و ظرفیتها برای اجرای تصمیمها است.»
مدیرعامل ضمن تاکید بر اهمیت تکریم و ارتقا جایگاه کارکنان شرکت ملی پست، گفت: «اولویت نخست ما از ابتدای قبول مسئولیت، بهبود معیشت همکاران در کنار حفظ شآن و منزلت آنها است و این اولویت باید در تمام سطوح شرکت جاری و سازی شود.»
معاون وزیر ارتباطات، گام دوم را تدوین برنامه منجسم، دقیق و برخاسته از نیاز بازار، ظرفیتها و توان بالقوه و بالفعل عنوان کرد و گفت: «پیشبینی میشود یکی از برنامههای یکصد روزه، ابلاغ برنامهی سال آینده شرکت باشد.»
احمدی در ادامه به موضوع انتصابهای جدید پرداخت و گفت: «در حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت باید نظم بیشتری برقرار شود و هوشمند سازی با هدف همراه شدن با سایر بخشهای شرکت، به این حوزه نیز تسری یابد.»
وی در رابطه با معاونت فنی و بازرگانی و بازاریابی و فروش اظهار داشت: «باید با خلق سرویسهای جدید، ضمن حفظ سهم خودمان از بازار در فضای رقابتی موجود، تعامل و همکاری با سایر اپراتورها و بهره گیری از توان کسب و کارهای دانش بنیان را بیشتر مدنظر قرار دهیم.»
مدیرعامل اهمیت رصد لحظهای در حوزه برنامه ریزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: «جاری سازی برنامهها در تمامی سطوح، به روز بودن آمار و اطلاعات و استفاده از سامانههای یکپارچه، باید در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.»
وی همچنین از مدیران اجرایی خواست حفظ صداقت در انجام عملیات پستی و تحویل مرسولات را مهمترین اولویت خود دانسته و ضمن توجه به بهبود کیفیت، صیانت از اعتبار عمومی را همواره مدنظر قرار دهند.
در پایان حکم انتصاب امیرحسین کریمی به عنوان معاون فنی و بازرگانی، محمد امیدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، احمد چگنی سرپرست مرکز برنامه ریزی راهبردی، بودجه و توسعه و تحقیق و فرهاد محمدی سرپرست اداره کل بازاریابی و فروش توسط مدیرعامل اعطا شد. قدردانی از زحمات حمیدرضا امینیراد مدیر کل اسبق مرکز برنامه ریزی راهبردی، بودجه و توسعه از دیگر بخشهای این مراسم بود.