بازار مبلمان در مسیر رشد؛ چشم‌انداز روشن برای سال‌های آینده

تولیدکنندگان مبلمان و خرده‌فروشان با عبور از عدم قطعیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا و سازگاری با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین و مبلمان اداری خانگی، به دنبال سال‌هایی آسان و موفق هستند. با وجود چالش‌های اقتصادی و سیاسی، اگر این شرکت‌ها روندها را حفظ کنند، سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ می‌توانند به سال‌های خوب و پربازدهی تبدیل شوند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر بازار مبلمان در مسیر رشد؛ چشم‌انداز روشن برای سال‌های آینده

به گزارش خبر پایگاه اطلاع رسانی سپهر، تولیدکنندگان مبلمان و خرده‌فروشان با عبور از عدم قطعیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا و سازگاری با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین و مبلمان اداری خانگی، به دنبال سال‌هایی آسان و موفق هستند. با وجود چالش‌های اقتصادی و سیاسی، اگر این شرکت‌ها روندها را حفظ کنند، سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ می‌توانند به سال‌های خوب و پربازدهی تبدیل شوند.

به‌طور کل، بازار مبلمان در حال حاضر به نظر بازاری جذاب و پرپتانسیل می‌آید. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که بازار جهانی مبلمان از ۵۴۱.۵۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ به حدود ۷۸۰.۴۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۳۰ افزایش خواهد یافت. این رشد به‌ویژه ناشی از علاقه روزافزون به نوسازی خانه و استفاده از مبلمان برای ایجاد حس آرامش در محیط زندگی است.

روندهای برتر در صنعت مبلمان

ادامه فروش آنلاین مبلمان

از آنجایی که رشد خرید آنلاین در بازار مبلمان ناشی از همه‌گیری بود، مشتریان (به‌ویژه نسل‌های جوان‌تر ) با راحتی خرید آنلاین راحت شده‌اند. این یک محرک موثر برای رشد برای تولیدکنندگان و خرده‌فروشان خاص است زیرا آنها می‌توانند در مقایسه با فروشگاه‌ها به حجم بسیار بالاتری از مشتریان در مخاطبان هدف خود دست یابند.

مبلمان پایدار آینده است

در حال حاضر آگاهی بسیار بیشتری از آسیب عادات خرید ما به محیط زیست وجود دارد و لذا مصرف کنندگان به سمت تجارت پایدار حرکت می کنند که فعالانه برای حفظ محیط زیست برای نسل های آینده تلاش می کند. بزرگترین روند در مبلمان پایدار استفاده از «چوب اصلاح شده» است. این شامل استفاده مجدد و بازیافت چوب برای ایجاد قطعات جدید مبلمان به جای تامین چوب جدید است. همچنین حرکتی به سمت انواع چوب‌هایی وجود دارد که برای تهیه چوب های جدید مانند اقاقیا و بامبو پایدارتر هستند.

بازاریابی مبلمان از طریق فروش اجتماعی

رسانه های اجتماعی یک پلتفرم بازاریابی موثر برای ایجاد نقاط تماس با مشتری هستند، زیرا میلیون‌ها نفر در هر روز حداقل یک پلتفرم رسانه اجتماعی را بررسی می‌کنند. علاوه بر این، پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست مبتنی بر بصری هستند. یک تصویر زیبایی شناختی از یک مبلمان می‌تواند چشم مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. در دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار است و می‌توان از این طریق با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرد و در نتیجه فرصتی برای دستیابی به مشتریان بیشتر تبدیل آنها به خریدار دارید.

تصویر محصول CGI

اینکه یک مبلمان در خانه مشتری چگونه به نظر می رسد همیشه یکی از عوامل اصلی خرید در هنگام خرید مبلمان خواهد بود. مشتریان به جای اینکه تصور کنند که آیا یک قطعه بر اساس توضیحات و تصویر مناسب است یا خیر، می‌توانند با تصاویر محصول CGI ببینند که در خانه خود چه شکلی است. این نوع تصویر را می‌توان روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند برای پیش‌نمایش واقعی محصول قرار داد.

ساخت مبلمان بر اساس سفارشی خریدار

پیش از این تولیدکنندگان مبلمان عمدتاً در پشت صحنه فعالیت می کردند و محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان و خرده فروشان به بازار عرضه می‌کردند. بسیاری ارزش حذف واسطه و معامله مستقیم با خریداران را می‌دانند. این در بخش تجاری و برای مبلمان سفارشی به خوبی کار می‌کند زیرا تولید کنندگان می‌توانند محصولات را مطابق با سفارش تولید کنند و روند تقاضا و عرضه را ساده تر کند.

مبلمان فراگیر

در تلاش برای اطمینان از اینکه مبلمان نیازهای همه مصرف کنندگان را برآورده می کند، تولید کنندگان مبلمان قطعاتی را می‌سازند که با اندازه ها و انواع بدنه متفاوت باشد. این فناوری برای قرار دادن اندازه‌های بدنه بزرگ‌تر در ابعاد و وزن، چه در طراحی مبلمان اداری ارگونومیک و چه مبلمان خانگی دنج، در دسترس است. به عنوان مثال، در حالی که اکثر صندلی های اداری فقط تا ۳۰۰ پوند وزن دارند، صندلی های چاقی می‌توانند تا ۶۰۰ پوند را تحمل کنند.

مبلمان هوشمند

یکی دیگر از محصولات نوآوری که تولیدکنندگان مبلمان در حال بررسی هستند، مبلمان هوشمند است. اینها قطعاتی هستند که با قابلیت‌هایی مانند شارژ دستگاه‌های تلفن همراه، مرور اینترنت و گوش دادن به اخبار یا رادیو به شبکه خانه هوشمند متصل می‌شوند. در دنیای دیجیتالی شده، این امر مبلمان چند منظوره را به سطح جدیدی می‌برد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

پایگاه خبری گفتمان فارس

پایگاه خبری گفتمان فارس

با مدیریت خبری عباس ستایش گو

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

پایگاه اطلاع رسانی معدن پیشرو

پایگاه اطلاع رسانی معدن پیشرو

پایگاه رسمی اخبار معادن و صنایع معدنی

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

رسانه تخصصی نهضت ملی مسکن

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی اعتلای نهادهای مردمی

پایگاه اطلاع رسانی اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها